9 marca 2009

Ciekawostki do sciągnięcia z blogspotów (żal.pl)


Co niektórym termin hardcore nie wiem z czym się kojarzy.
Ale ekipa z bloga http://hell-music.blogspot.com troche przegieła w topicu
http://hell-music.blogspot.com/2009/03/hammer-of-hate-born-of-hate-odwet-88.html
No cóż jeśli hardkorowe jest promowanie naziolskiej muzyki to ja z tego tramwaju wysiadam...
Print skriny z last fm tych hmm "zespołów" porażają.....


Dla niektórych jest to normalne, dla mnie niestety nie....




Edit : Chłopaki juz pousuwali nazi ,śmierdzącą gównem muzykę .Niemniej jednak posta zostawiam, a chłopakom radzę dobierać sobie lepszych kolegów do wrzucania muzy niż pana o nicku Rhox ,najwyraźniej lubiącego tego typu hmmmm"muzykę"(?????)


8 komentarzy:

  1. Bezmozgowie nie zna granic,niestety...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dałem ankiete na bloga postanowiłem że jak będzie minimum 20 głosów na nie to to wypierdalam bo mam dosyć takich opinii na naszym blogu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. matka daj już sobie na wstrzymanie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba mieć coś z dynią , żeby być Polakiem , śpiewać o miłości do własnego narodu , a jednocześnie wychwalać Hitlera!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba mieć coś z dynią , żeby być człowiekiem , a jednocześnie wychwalać komunizm jak spora część sceny HC/punk.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z nazistami jest taki problem, że oni wszystko kradna co jest. Mianowicie najpierw ukradli muzykę punkom i stworzyli rock aryjski, potem ukradli metal i stworzyli nsbm ... Najśmiejszejsze jest to, że wychwalają białą siłe nie wiedzać nawet, że grają na gitarze, którą stworzył cygan. Druga rzecz, która mnie bawi to fakt, że naziole graja rock'n'rolla a przeciez wiadomo, że ten nurt stworzył Czarny człowiek ... Wątek jest taki na koniec, że Naziole nie myślą i nie mają żadnych pomysłów. Więc kradną to co inni juz mają ...

    OdpowiedzUsuń