14 października 2008

Z CYKLU ZNALEZIONE W SZAFIE (CUDZEJ)

Ha, troche czas nie pozwolił na regularność w publikowaniu bloga.
Na pewnym koncercie spotkałem Radka onegdaj robiącego zajebiste koncerty w Kluczborku (woj.Opolskie) pod nazwą ANTY ABSURD.Radek byłjednym z piewszych sXe jakiego poznałem w życiu i jako organizator pozwalał mi służyc pomocą przy organizacji jego koncertów - przy okazji ucząc mnie zdrowego DIY podejścia ,szacunku do zespołóW i publiczności.Chwała Ci Radku.
Po latach (kilkunastu już) Radzio powyciągał kilka fotek z szafy i pozwolił udostępnić na blogu.
Fotki polskich bandów poszły do kolekcji "książkowej" zaś wszystkie fotki kapel zagranicznych z Radkowej kolekcji , aż proszą sie o opublikowanie (bo czemu mają być całyczas w szafie) co właśnie czynię

pierwszy rzut to Nation of Ulysses, koncert w Zgorzelcu w 1991 roku wraz z Ahimsą
gig z Bielska Białej CHAOS UK ,RECTIFY ,rok bodajże 1991
Assassins of God koncert w Poznaniu rok 1991
oraz SABOT rok ???

































































6 komentarzy:

  1. Sabot, fajna kapelka. Grali kiedyś w Końskich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten gig Rectify/Chaos UK byl mocno "jarocinski". Byla cala masa pijanych pankow... Wokalizer Rectify wygladal dla mnie jak Wattie.

    ilosc flanel na tym jednym foto jest imponujaca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestescie pewni, ze te zdjecia Nation of Ulysses to ze Zgorzelca??? Wszystkie zgorzeleckie imprezy odbywaly sie wtedy w MOKu, a ja tu jakas sale gimnastyczna widze...

    OdpowiedzUsuń
  4. Goha, nie jestem pewien czy to Zgorzelec ...Jak i Radka i moja pamiec szwankuje i jakbys wychycila jakies bledy prosze o korekte

    OdpowiedzUsuń
  5. OK, wycofuje sie! Zapytalam u zrodel...Maken potwierdzil, ze faktycznie byl na sali gimnastycznej... :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gig z Bielska z 1991, CHAOS UK, RECTIFY, jako "rozgrzewacz" Homomilitia. Nie widzialem wczesniej tej mojej "wsciekłej" foty, hehe.
    Pzdr
    k4414

    OdpowiedzUsuń