4 września 2010

O Krzyżu - made in Prosiak ( i Ex-Pert )


Ukazało się to wydawnictwo bodajże w 1 połowie lat 90tych. Jak dla mnie było to odreagowanie Prosiaka (przy pomocy Ex-Perta), na to co działo się wtedy w Polsce na arenie politycznej. Czyli szafowanie krzyżem , jako orędziem walki politycznej i związków przyczynowo-skutkowych z tym związanych.
Paradoksalnie dziś mamy znowu krzyż i walkę nim, tym razem pod pałacem Prezydenckim i związaną z tym hecę.
Wracając do tego zbioru paszkwili "krzyżowych" po x-latach , niektóre już mnie tak nie śmieszą jak kiedyś, a niektóre mi wręcz trącą "myszką".
"O krzyżu" jest tutaj do ściągnięcia

4 komentarze:

  1. Tych książeczek było co najmniej kilka na różne tematy. O ile pamiętam były bardzo zabawne. Zwłaszcza te o "Obcych".

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosiacek był zajebisty. Najbardziej lubię jego i Pałę (oddałbym nawet drożdżówkę z dżemem, żeby znaleźć jego rysunek: "Straight edge to moja postawa życiowa, kurwa w dupę jebana mać!").

    Nie zmienia to faktu, że antyklerykalizm z tamtych lat był przegięty. Jak to wtedy zauważył bodaj Jany Waluszko: "Warto by było zauważyć, kto tak naprawdę jest przy korycie".

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosiak daje rade - Blixa i Żorżeta to był pałer !
    Jeśli chodzi o rysunek Pały: "Straight edge to moja postawa życiowa, kurwa w dupę jebana mać!", to służę skanem - tylko o jakiś namiar proszę !

    OdpowiedzUsuń
  4. stirner77@gmail.com. Rychło w czas i się przypomniało :)

    OdpowiedzUsuń